Asistenční služby povinného ručení a havarijního pojištění ALLRISK

Pomoc na cestách 24 hodin denně

Máte nehodu nebo poruchu? Poškodil Vaše vozidlo vandal nebo kroupy? 
Stačí zavolat asistenční službu. Naše asistenční služba Vám poradí po telefonu, a nebo přijede za Vámi na místo nehody.

Navíc poskytujeme právní poradenství. Poradíme Vám při dopravní nehodě, když nebudete vědět, jak postupovat, co sepsat či podepsat. Budeme Vám tlumočit, když nebudete rozumět policistovi či jinému účastníkovi dopravní nehody v zahraničí.

Telefonní kontakt na asistenční služby:
(+420) 241 170 000

Nárok na bezplatné silniční asistenční služby v případě havárie, ale i pouhé poruchy vozidla získáte sjednáním povinného ručení nebo havarijního pojištění ALLRISK. Navíc Vám nabízíme možnost rozšíření asistenčních služeb, a to formou připojištění v rámci pojištění Asistence Plus.

S námi se na cestách nemusíte obávat nepředvídatelných událostí

  • Poradíme Vám. Součástí asistenčních služeb je i informační servis tzv. Modrá linka.
  • V případě potřeby Vám půjčíme náhradní vozidlo na 15 respektive na 30 dní.
  • Poskytneme Vám právní poradenství.

Základní asistenční služby zahrnují:

Základní asistenční služby Allianz pojišťovna poskytuje AUTOMATICKY všem klientům při sjednání povinného ručení nebo havarijního pojištění ALLRISK.

  • informace a rady jak postupovat (např. po nehodě)
  • odtah nebo oprava vozidla na místě
  • pomoc s vyplněním Záznamu o dopravní nehodě
  • telefonická navigace při ztrátě orientace
  • telefonické tlumočení (např. při jednání s účastníky nehody)
  • vyhledání a zprostředkování dodavatelů služeb (např. hotelu, opravny)
  • náhradní vozidlo v případě neprovozuschopnosti Vašeho automobilu na 3 dny v případě sjednání povinného ručení a až na další 3 dny v případě sjednání havarijního pojištění ALLRISK
  • v případě defektu pneumatiky, vybití baterie zaplatíme pomoc
  • v případě záměny paliva, uhradíme odtah do servisu

Podrobnější informace v PDF

Rozšířené asistenční služby PLUS:

Chcete se na cestách cítit ještě bezpečněji? Spolehněte se na výhody Asistence PLUS, která zahrnuje všechny služby, které jsou součástí Základní asistence, ovšem s vyššími limity.

Podrobnější informace v PDF

Právní poradenství po telefonu:

  • rady od právníků
  • informace o právních předpisech a postupech v oblasti provozu silničních vozidel
  • zajištění kontaktů na advokáty, soudy, matriky, notáře, policii, velvyslanectví...
  • zprostředkování kvalifikovaného právníka
  • překlady a tlumočení

Zobrazit všechny otázky k Pojištění auta (povinnému ručení) nebo k Havarijnímu pojištění

Kontaktní formulář