Klienti Allianz v krizovém regionu Egypt

31. 1. 2011

Turisté, kteří měli zakoupený zájezd do Egypta s odletem v tomto týdnu a s ním i cestovní pojištění Allianz včetně pojištění storna zájezdu, se mohou obrátit na Allianz pojišťovnu, která jim uhradí storno poplatek ve výši 80 % podle smluvního ujednání.

„Chceme vyjít vstříc našim klientům, kteří měli odletět na zájezd do Egypta do konce tohoto týdne, a tudíž nemají čas ani mnoho možností změnit si u cestovní kanceláře termín zájezdu nebo destinaci. Aktuálně tak u zájezdů do Egypta nehradíme storna pouze u akutních onemocnění či úrazů cestovatelů, nebo při úmrtí v rodině, které jsou standardními překážkami odjezdu a tedy i důvody výplaty, ale rozšířili jsme je i o důvody politických nepokojů,“ uvedla Jana Slavíková, ředitelka úseku cestovní pojištění Allianz pojišťovny.  
 
Klienti Allianz pojišťovny, kteří mají uzavřeno cestovní pojištění a v Egyptě již jsou, nemusejí mít obavy - jejich pojištění je ochrání nejen v případě nemoci nebo úrazu, ale i pokud by jim nastala újma v souvislosti s  demonstracemi a nepokoji. „V současné době nemáme žádné informace o tom, že by se lidé obraceli na asistenční službu s jakýmkoliv požadavkem na vyhledání možností náhradní dopravy zpět do republiky, ale v případě potřeby jsou operátoři schopni tyto lokální informace zajistit,“ dodala Kateřina Krenarová, vedoucí oddělení likvidace pojistných událostí. 


Allianz pojišťovna také bezúplatně prodlouží cestovní pojištění těm, kteří by z důvodu demonstrací neodletěli v plánovaném termínu do republiky a jejich pobyt by se neplánovaně protáhl, nebo zdarma provede změnu termínu u cestovního pojištění pro turisty, kteří si vyberou jiný zájezd v náhradním termínu.  Ve spolupráci se svojí asistenční službou situaci v Egyptě monitoruje a je připravena včas přijmout opatření, aby klienti, kteří už na dovolené jsou, nebo teprve odjedou, nepocítili žádné nepříjemnosti.


S pozdravem

Václav Bálek
vedoucí oddělení interní
a externí komunikace


Praha, 31. 1. 2011

Kontaktní formulář