Asistenční služby | Cestovní pojištění

Asistenční služby jsou Vám k dispozici v českém jazyce 24 hodin denně 7 dní v týdnu na telefonním čísle +420 241 170 000.

Kdy a jak Vám pomůže?

V případě akutního onemocnění nebo úrazu:

  • zabezpečí lékařské vyšetření,
  • vybere vhodné zdravotnické zařízení,
  • případně zabezpečí převoz do jiného zdravotního zařízení, pokud je stávající z hlediska zdravotního stavu nevyhovující,
  • průběžně se informuje o zdravotním stavu pojištěného a kontroluje způsob a průběh léčby,
  • průběžně nebo dle potřeby kontaktuje pojištěného a předává vzkazy blízkým osobám pojištěného,
  • uhradí náklady za ošetření nebo hospitalizaci v souladu a v rozsahu daném pojistnými podmínkami,
  • zajistí tlumočení mezi personálem nemocnice a klientem,
  • zabezpečí repatriaci pojištěného do ČR.

V případě úmrtí:

  • zabezpečí repatriaci tělesných ostatků pojištěného do České republiky,
  • zabezpečí uložení tělesných ostatků pojištěného nebo jejich zpopelnění v místě pojistné události.

V případě zpožděného letu nebo zmeškání odjezdu veřejného dopravního prostředku:

  • zabezpečí změny termínu schůzek,
  • zprostředkuje náhradní ubytování, auto z půjčovny,
  • předá vzkazy zaměstnavateli nebo rodině.

V případě ztráty, poškození nebo zpoždění zavazadel:

  • poskytne informace o vhodném postupu k zabezpečení nutných dokumentů.

V případě ztráty nebo odcizení osobních nebo cestovních dokladů, peněz nebo platebních karet:

  • poskytne pojištěnému informace potřebné k vyřešení situace a k minimalizaci ztrát,
  • zprostředkuje cestu pojištěného do nejbližšího zastupitelství ČR.

Návštěva nemocného:

  • zabezpečí návštěvu blízké osoby u nemocného,
  • zabezpečí dopravu i ubytování této osoby.

Přeprava dítěte:

  • zabezpečí návštěvu dospělého rodinného příslušníka, pokud dítě cestuje samo a bylo hospitalizováno,
  • v případě onemocnění dospělého zabezpečí transport dítěte zpět do vlasti za doprovodu dospělé osoby.

Právní pomoc v zahraničí:

  • zabezpečí advokáta,
  • poskytne zálohu v případě nouze.

Pomoc tlumočníka:

  • zabezpečí klientovi tlumočnické služby.

Náhradní dopravní prostředek:

  • není-li možno z důvodu souvisejících s pojistnou událostí použít původně plánovaný dopravní prostředek, poskytne náhradní dopravu pro pojištěného a jeho rodinné příslušníky.

Prodloužení pobytu:

  • v případě onemocnění či jiného vážného důvodu zařídí vše potřebné pro nutné prodloužení pobytu.

Vyslání náhradního pracovníka:

  • zabezpečí výměnu pracovníka, který z vážných důvodů nemůže pokračovat ve služební
  • cestě v zahraničí.

Informační servis:

  • poskytnutí užitečných adres (zastupitelské úřady, letiště, hotely, apod.),
  • informace o způsobu hlášení pojistných událostí.
Kontaktní formulář